Ei oo kuulemma ollu aiemmin tästä täällä juttua:
http://www.sidewindercycle.com/
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Ompa pätevänolonen värkki. Etenkin sähköavustuksella varustettuna sangen kompakti kulkine.
Maxarya/Biocycle CLWB
Varmaan pienin kääntöympyrä. Minkähänlainen lie kovemmissa vauhdeissa?
Minun sh1 (Ziphy 1) kääntyilee melkein samalla tavalla, mutta rupeaa väpättään yli 35 km/h nopeuksissa.
Sakari
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
Veikkaan että ajo-ominaisuudet on samankaltaiset kuin Ziphy ykkösessä. Tarpeeksi kovaa kun menee niin ei enää ole kenelläkään kivaa.
Teemu Kalvas kirjoitti:Veikkaan että ajo-ominaisuudet on samankaltaiset kuin Ziphy ykkösessä. Tarpeeksi kovaa kun menee niin ei enää ole kenelläkään kivaa.
Näin varmasti on. Erona ziphyyn on tuo ohjauksen vapautus kahva. Suoraa ajaessa ja kaarrellessa käytetään ohjausta normaalisti ja tiukemmissa käännöksissä ohjaus vapautetaan ja käännetään jarrulla. Olisi siis mahdollista tehdä ohjauksesta hidas(laajat kahvan liikkeet kääntää rengasta vain vähän) ja näin saada koviin vauhteihin enempi vakautta.
Kun eturenkaat ei käänny voisi tästä tehdä kapeamman, ja silti ketterämmän, kuin tavallinen tadpole. Eli kaikki ominaisuudet ketterään kaupunkiajoneuvoon löytyy.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...