Etuveto takaohjattava tadpole

Tiedätkö uuden kiinnostavan linkin? Infoa muitakin kirjaamalla linkkisi tänne.
Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Etuveto takaohjattava tadpole

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Ei oo kuulemma ollu aiemmin tästä täällä juttua:

Kuva

http://www.sidewindercycle.com/

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

spot_monkey
Viestit: 12
Liittynyt: 15 Maalis 2009, 22:08

Re: Etuveto takaohjattava tadpole

Viesti Kirjoittaja spot_monkey »

Ompa pätevänolonen värkki. Etenkin sähköavustuksella varustettuna sangen kompakti kulkine.


Maxarya/Biocycle CLWB

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3851
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Etuveto takaohjattava tadpole

Viesti Kirjoittaja irakas »

Varmaan pienin kääntöympyrä. Minkähänlainen lie kovemmissa vauhdeissa? :roll:

Minun sh1 (Ziphy 1) kääntyilee melkein samalla tavalla, mutta rupeaa väpättään yli 35 km/h nopeuksissa.

Sakari

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Teemu Kalvas
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 771
Liittynyt: 26 Elo 2006, 18:36

Re: Etuveto takaohjattava tadpole

Viesti Kirjoittaja Teemu Kalvas »

Veikkaan että ajo-ominaisuudet on samankaltaiset kuin Ziphy ykkösessä. Tarpeeksi kovaa kun menee niin ei enää ole kenelläkään kivaa.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Etuveto takaohjattava tadpole

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Teemu Kalvas kirjoitti:

Veikkaan että ajo-ominaisuudet on samankaltaiset kuin Ziphy ykkösessä. Tarpeeksi kovaa kun menee niin ei enää ole kenelläkään kivaa.

Näin varmasti on. Erona ziphyyn on tuo ohjauksen vapautus kahva. Suoraa ajaessa ja kaarrellessa käytetään ohjausta normaalisti ja tiukemmissa käännöksissä ohjaus vapautetaan ja käännetään jarrulla. Olisi siis mahdollista tehdä ohjauksesta hidas(laajat kahvan liikkeet kääntää rengasta vain vähän) ja näin saada koviin vauhteihin enempi vakautta.
Kun eturenkaat ei käänny voisi tästä tehdä kapeamman, ja silti ketterämmän, kuin tavallinen tadpole. Eli kaikki ominaisuudet ketterään kaupunkiajoneuvoon löytyy.

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Vastaa Viestiin