Haku löysi 5 tulosta
Siirry tarkennettuun hakuun
- Kirjoittaja sepat66
- 25 Kesä 2026, 22:00
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Renkaiden täyttäminen kompuralla
- Vastaukset: 7
- Luettu: 299
Pumpussa mittari 11 Bar asti mutta en ole sillä saanut 8 Bar pumpattua. Nyt keväällä kävi marathon renkaiden kanssa niin toinen nousi vanteelle hyvin toinen ei laitoin pumpulla n 6 Bar ja aamulla oli rengas tyhjä. Uudet renkaat https://uploads.tapatalk-cdn.com/20260625 ...
- Kirjoittaja sepat66
- 03 Joulu 2025, 17:00
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Pyöräsi kuva
- Vastaukset: 865
- Luettu: 542001
Kiitos. 24 syksyllä gravelilla ajoin työmatkalla lepikkoon tai jotain tapahtui en muista. Jäi aivovamma ja muuta pientä propleemaa tasapaino vasemman puolen voimattomuus.Tämä oli elämäni paras heräteostos. Eka lenkki tällä vastatuuleen 22 m/s viiiden kilometrin jälkeen aivan loppu. Yose Powerin 250W ...
- Kirjoittaja sepat66
- 03 Joulu 2025, 12:52
- Keskustelualue: Yleistä nojapyöräilystä
- Aihe: Pyöräsi kuva
- Vastaukset: 865
- Luettu: 542001
Tällä on ajeltu 1.8.25 alkaen.

- sunez3usxhd.jpg (553.55 KiB) Katsottu 9263 kertaa