http://www.outdoorexperts.de/Anhaenger- ... ::107.html
kaupallinen ratkaisu...
http://www.outdoorexperts.de/Anhaenger- ... ::107.html
kaupallinen ratkaisu...
Kyytsis kirjoitti:http://www.outdoorexperts.de/Anhaenger- ... ::107.html
kaupallinen ratkaisu...
Jäi tuo lyhyt saksa sen verta huonost päähän ett en saa selvää mitä kaikkee tuo hinta sisältää. Mainitaan mm. tuo pedelec mutt kuuluuks se tuohon pakettiin ?
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Lisää testi ajoo vastavalla kärryllä . Tuossa trikellä
Petri
Heikolta näytti tuon ensimmäisen videon ympyräajo Mitenhän ois käyny jos kärryssä olisi ollut 25kg (retkivarustus) kuormaa. Taisi olla ideana molemmissa esitellä kärryn max työntövoimaa kun ilmaa lastia ajelivat.
Nojaillaan!
Kirjoittaja noja » 28 Helmi 2011, 18:54
Tämmöiseen törmäsin...
http://www.outdoorexperts.de/eTrikes-El ... ::113.html
Kirjoittaja Kyytsis » 07 Maalis 2011, 12:54
http://www.outdoorexperts.de/Anhaenger- ... ::107.html
kaupallinen ratkaisu...
Ympäri mennään ja yhteen tullaan?
Sen verran noita testailu videoita tuolta you tubesta löytyy, sähkö sekä polttomoottorilla, että itse en usko noihin nykimis nogelmiin. (Tai no nykiihän se turbo saabikin) Itse laittaisin portaattoman "kaasukahvan" ja sen säätömekanismi löytyykin sitten "ratin ja penkin valistä". Lisäksi vielä tunnistin joka tunnistaa polkemisen.
http://www.youtube.com/watch?v=Ah0MAJKh ... re=related
Tuossa videossa tiukan käännöksen tekeminen onnistuu aika kivuttomasti...
Näitähän riittää, polttomoottori versio
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
noja kirjoitti:Sen verran noita testailu videoita tuolta you tubesta löytyy, sähkö sekä polttomoottorilla, että itse en usko noihin nykimis nogelmiin. (Tai no nykiihän se turbo saabikin) Itse laittaisin portaattoman "kaasukahvan" ja sen säätömekanismi löytyykin sitten "ratin ja penkin valistä". Lisäksi vielä tunnistin joka tunnistaa polkemisen.
Se potentiaalinen nykiminen tulisi siitä systeemistä jossa aisan vedosta-työnnöstä vehje itse päättelisi pitäisikö nyt kytkeä moottori päälle vai ei.
Itse myös tekisin juuri sinun esittämälläsi tavalla, poljintunnistus (turhake mutta laki vaatii) ja kaasukahva. Toki siinä joutuisi kytkemään aina peräkärryn kanssa piuhankin, mutta eipä tuo minusta ihan ylivoimaiselta ajatukselta tunnu.
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
http://www.ihpva.org/Projects/tstrike/electrailer.htm
olikohan jo täällä..
Tällainen löytyi:
Larry Varneyn arvio:
Nothing compares to the simple pleasure of riding a bike. ~ John F. Kennedy
Current fleet: Hase Tagun (2021-) - Hobie Mirage Oasis (2014-) - Specialized Source Elite Disc (2015-) - Radius C4 (2016-) - Trek Farley 5 (2019-) - Tern Link D7i (2020-)
Tutkailen Härmäpyörä tadpoleen sähköapua ja Akkuradin viritys taitaa toimia http://www.akkurad.com/index.html hyvin.
Hieman on saksankieli ruostunut enkä oikein ymmärrä tuon etukampisysteemin toimintaa? Onko siinä ikään kuin vapaavaihde?
Mutta kun ei-niin-kevyeen-Härmäpyörään vielä tulisi se moottorin paino lisäksi, kun ilman sähköä ajelisi, niin kiinnostaa tuo työntävä peräkärry.
http://www.bobtec.de/schubanhaenger.html
Tässä vuoden 1893 malli:
Hinta: Onko se siis 1300€?
http://www.bobtec.de/pdf/bobtec_preisinfo.pdf
Täällä sitten se jenkkimalli.
Saakohan niitä mistään Euroopasta?
http://www.ridekick.com/products/
Onko niin että tuota jenkkiä voi kaasuttaa myös polkematta?
Tapio Osala
Vaasa
tapioosala.com
tapio.antero.osala@gmail.com