Parhaat Kommentit

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Avatar
PW
KOM
Viestit: 17784
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Kolmipyörällä kävin pari kertaa yhteislenkillä. ekalla kerralla huudahtivat: "Nyt on turvallinen peli". Viikon päästä menin uudestaan ja vastaanotto: "Nyt on vaarallinen peli" :? Voisko ne jo päättää mitä mieltä ovat nojapyöristä? :wink:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

jori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 13851
Liittynyt: 15 Syys 2006, 19:00
Paikkakunta: Tampere, Petsamo

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jori »

PW kirjoitti:

Kolmipyörällä kävin pari kertaa yhteislenkillä. ekalla kerralla huudahtivat: "Nyt on turvallinen peli". Viikon päästä menin uudestaan ja vastaanotto: "Nyt on vaarallinen peli" :? Voisko ne jo päättää mitä mieltä ovat nojapyöristä? :wink:

Ehkä oppivat ensimmäisestä kerrasta. :shock:

Jori

On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma

Avatar
mika
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 265
Liittynyt: 02 Elo 2015, 21:57
Paikkakunta: Abu Dhabi/Al Raha Beach

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja mika »

Oulun puskaradio, facebook ryhmässä on juuri aktiivinen keskustelu menossa kun joku linkkasi mediaoulu.fi jutun velomobiilistani sinne. Siellä on pari rouvaa jotka pitävät vehjettä hengenvaarallisena. Kaiken takana on muutaman viikon takainen reissu Oulu-Karunki-Oulu ja sillä reissulla oli pakko ajaa 30km pätkä maantien puolella kun pientareella oli tärinäraita. Parhaani mukaan vilkuttelin, pidin valoja ja rekat väistin pientareelle. 99% väisti nätisti mutta pari autoa veti 10cm päästä täysiä ohi ja näille soitin tyyttyä. Taitaa yksi näitä nyt haukkua minua facebookissa oikein urakalla. Jonkilaista liikenneraivoa kai tuo on ja oma moka laitetaan sitten minun syyksi. Voisi keskittyä siihen ajamiseen eikä kännykän käyttöön. Mutta, minun syy...
Mika

Egolokisesti omassa vihreässä kuplassa

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja jviirret »

mika kirjoitti:

Taitaa yksi näitä nyt haukkua minua facebookissa oikein urakalla.

Älä huoli, ens viikolla on keksinyt jo jonkun toisen haukkumisen kohteen ;)

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

fillarji
Viestit: 154
Liittynyt: 28 Kesä 2014, 21:37

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja fillarji »

mika kirjoitti:

Oulun puskaradio, facebook ryhmässä on juuri aktiivinen keskustelu menossa kun joku linkkasi mediaoulu.fi jutun velomobiilistani sinne. Siellä on pari rouvaa jotka pitävät vehjettä hengenvaarallisena. Kaiken takana on muutaman viikon takainen reissu Oulu-Karunki-Oulu ja sillä reissulla oli pakko ajaa 30km pätkä maantien puolella kun pientareella oli tärinäraita. Parhaani mukaan vilkuttelin, pidin valoja ja rekat väistin pientareelle. 99% väisti nätisti mutta pari autoa veti 10cm päästä täysiä ohi ja näille soitin tyyttyä. Taitaa yksi näitä nyt haukkua minua facebookissa oikein urakalla. Jonkilaista liikenneraivoa kai tuo on ja oma moka laitetaan sitten minun syyksi. Voisi keskittyä siihen ajamiseen eikä kännykän käyttöön. Mutta, minun syy...
Mika

Löytyyhän noita elukoita... Pahinta on vaan se että vaarantavat muiden hengen. :?

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Ajelen työmatkojani Kontulan koulun ohi. Eilen siinä oli pihalla välitunnilla lapsia. Yksi poika ihmetteli ääneen, että mikä tuo on. En kerennyt sanoa mitään kun toinen poika sanoi, että tuo on se nopea pyörä :mrgreen:

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
Wacky
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3874
Liittynyt: 14 Heinä 2010, 12:38
Paikkakunta: Helsinki, Vesala

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Salsa kirjoitti:

Ajelen työmatkojani Kontulan koulun ohi. Eilen siinä oli pihalla välitunnilla lapsia. Yksi poika ihmetteli ääneen, että mikä tuo on. En kerennyt sanoa mitään kun toinen poika sanoi, että tuo on se nopea pyörä :mrgreen:

Hyvä, ollaan saatu oikeanlainen maine nojapyörille :mrgreen:

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Tänään yksi poika tokaisi kavereilleen, että tiedättekö että tuo maksaa useita tonneja :mrgreen:

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
Stapani
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 855
Liittynyt: 16 Touko 2008, 20:43
Paikkakunta: 00920 Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Varmaankin ope + 20-30 lastentarhan tenavaa odottelivat
suojatien edessä tien yli pääsyä. Olin vallannut ajokaistan itselleni, joten
pysähdyin suojatien eteen ja päästin heidät kulkemaan yli.

Tenava : Onpa pieni auto.
Minä : Tämä on kyllä polkupyörä. Ja tiedättekö,
pieni olen minäkin. Minä seison täällä.

Aikamoinen nippu hämmästyneitä ilmeitä! Ope nauroi.
Paljastin kyllä lopuksi, että jalat ovet edessä polkimilla......

Noin aitoja hämmästyksen ilmeitä ei kyllä saa kuin pikku lapsilta!

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Avatar
MikaL
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 434
Liittynyt: 18 Helmi 2012, 12:44

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja MikaL »

Sulla on siis pystypyörä, jos ajat seisaallaan :D

MetaPhrastic 2012

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17784
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

jori kirjoitti:
PW kirjoitti:

Kolmipyörällä kävin pari kertaa yhteislenkillä. ekalla kerralla huudahtivat: "Nyt on turvallinen peli". Viikon päästä menin uudestaan ja vastaanotto: "Nyt on vaarallinen peli" :? Voisko ne jo päättää mitä mieltä ovat nojapyöristä? :wink:

Ehkä oppivat ensimmäisestä kerrasta. :shock:

Viimeks menin taas Helsinkinojakilla. Taas olivat sitä mieltä ett uus pyörä, vaikk tuolla oon käyny useimmat tän vuoden lenkit. Helsinkinojakki hyväksyttiin nyt lähes normi pyöräksi, matalien jälkeen :wink: "Sehän on korkee, melkeen yhtä korkee ku...."
Kannattaa välillä ajella erilaisilla pyörillä :mrgreen:

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
Salsa
Sisällöntuottajakokelas
Viestit: 299
Liittynyt: 05 Loka 2013, 20:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Salsa »

Jälleen kerran koulun ohi ajaessa saa kommentteja.
Tässä viikko sitten neljän hengen poikaporukka pelleili pyöriensä kanssa kelvillä ja minä rimpauttelin kelloa, jotta pääsisin ohitse. Yksi heistä huutaa, että mikä v*ittu tuo on? En vastannut mitään, ei yksinkertaisesti huvittanut. Kohautin vain olkapäitäni.

Noh, tänään sama porukka pelleili taas pyöriensä kanssa kun tulin töistä. Taas kuului kysymys, että mikä vttu tuo oikeesti on? Sanoin kysyjälle, että vastaan sitten kun osaat asiallisesti kysyä. No hän intti kovasti vastaan ettei hänen kysymyksessään ollut mitään vikaa. Olin sitten, että vastataan kun kohteliaampaa kysymystä tuskin sieltä tulee. Vastasin, että tämä on vttu pyörä. Tässä on kolme rengasta ja tällä nojaillaan rennosti eli nojapyörä eli eikö v*ttu mene kaaliin.
Olivat hämillään ja ihmettelivät, että miksi käytän niin rumaa kieltä. Käpy vaan kärähti jälleen kerran, vaikka ei nyt ois tarvinnut olla noin tyly mutta hohhoijaa minkä sitä voi kun on niin äkkipikainen :D :oops:

Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->

Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3851
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja irakas »

Hankin harmistuneena autoilijoiden huolimattomuuteen liikenteessä kunnon sähköisen torven: On vallan mainio peli huomion kiinnittämisessä!

Tulin tänään iltahämärissä Jyväskylästä Vaajakoskelle. Tien varressa seisoskeli poikaporukka, ja joku sanoi: "Näpsä peli!" Soitin Hornettia ja heilautin kättä. Joku huusi porukasta: "Jihuuu!" :mrgreen:

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17784
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja PW »

Parina päivänä makkarafestaria ja maalaismarkkinaa - Lasten suusta ihastuneita kommentteja, aikuinen taas miettii: Eikö tuo ole vaikea asento pyöräillä? (Kolmipyörä)
Pitäkää lapset toi, aikuisiks ei kannata muuttuu.

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 518
Liittynyt: 10 Elo 2012, 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Parhaat Kommentit

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Kolme nuorta poikaa tuli vastaan. Ihmetteleviä katseita ja viimeinen nostaa kädet ja taputtaa. Vilpittömin mielenilmaus
pitkään aikaan :D

Vastaa Viestiin