On itseasiassa tosi ketterä. Kääntösäde 8,5m eli Mango/Strada luokkaa. Lisäksi vakaa kuin mikä, mitä ei leveyden perusteella heti uskoisi. Jousitus on kivikova, maavara ihan ok, ohjaus erittäin tarkka. Ja se on tosi nopea! Kuulemma 15-20% mangoa nopeampi. Paino 19kg eli aika mielyttävä Niin ja se hinta: 11000€ ilman sähköjä, takajousitusta tms. Pakittaminen hoidetaan rullatuolityyliin renkaista. Pohjassa ei ole reikiä. Kävin testaamassa pari viikkoa sitten ja sillä oli tosi hauska ajella. On kyllä sillä rajoilla onko ihan arkipeli.
Re: Velomobiili-ylivoimaa
Lähetetty: 16 Joulu 2011, 07:15
Kirjoittaja jviirret
TS kirjoitti:
Pakittaminen hoidetaan rullatuolityyliin renkaista.
Ööö, onko tuossa siis sisälokasuojia ollenkaan. Sehän on mökki täynnä rapaa jos sateella ajaa
Jukka
Re: Velomobiili-ylivoimaa
Lähetetty: 16 Joulu 2011, 11:21
Kirjoittaja TS
On lokarit. Ja ihan peruspeli eli normi velomobiel ripustukset edessä. Pitää siis kumartua eteenpäin ja ulkopuolelta näprätä niitä renkaita. Kävi vaan mielessä, että vois tulla pieni kiire, jos vaikka olisi jonkun peruuttamaan alkavan pakun perässä, kun sinne renkaiden väliin ei mitkään kovin paksut nakkisormet tai hanskakädet mahdu.
Re: Velomobiili-ylivoimaa
Lähetetty: 18 Joulu 2011, 10:12
Kirjoittaja tavasti
TS kirjoitti:
On lokarit. Ja ihan peruspeli eli normi velomobiel ripustukset edessä. Pitää siis kumartua eteenpäin ja ulkopuolelta näprätä niitä renkaita. Kävi vaan mielessä, että vois tulla pieni kiire, jos vaikka olisi jonkun peruuttamaan alkavan pakun perässä, kun sinne renkaiden väliin ei mitkään kovin paksut nakkisormet tai hanskakädet mahdu.
Ja taitais jäädä peruuttaminen ylämäkeen tekemättä.
Re: Velomobiili-ylivoimaa
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 21:16
Kirjoittaja PW
Erään laista velomobiiliylivoimaa tälläkin tiellä josta seuraava filmi
149 velomobiiliä lähössä polkeen. Ois komeeta olla tommoses porukas mukana.
Petri
Re: Velomobiili-ylivoimaa
Lähetetty: 30 Tammi 2012, 21:25
Kirjoittaja Nojanalle
Pyydetään ne kaikki Nokialle 12h ajoihin . Olis säpinää.