Re: ALPHA M9, QUATTROVELO, MANGO
Mikäs etuvalo siinä muuten on? Onko vielä muodostunut selvää mielikuvaa kumpi on enemmän mieleen: tankki vai tilleri ohjaus? Minkä kokoinen penkki siinä muuten olikaan?
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Mikäs etuvalo siinä muuten on? Onko vielä muodostunut selvää mielikuvaa kumpi on enemmän mieleen: tankki vai tilleri ohjaus? Minkä kokoinen penkki siinä muuten olikaan?
Mäpä vastaan tuohon penkki- ja valokysymykseen kun Jere ei niihin välttämättä tiedä vastausta.
Penkin pitäisi olla Ergo L ja valo Lupinen SL
Mikä ohjaus on parempi.
No, se riippuu tilanteesta.
Selväähän on, että ohjaustanko on se tutumpi vaihtoehto minulle.
Ohjaustanko vie vähemmän tavaratilaa sivuilta, koska kädet on vähän korkeammalla ja keskemmällä.
Tankkiohjauksella saa kaksi jarruvipua ja lyhyemmät jarruvaijerit eli paremmat jarrut.
Se voi olla korvaamaton etu joskus. Tangoista saa myös hieman sivuttaistukea.
Viimeviikolla oli pieniä ongelmia.
Sähköt katosivat kokonaan.
Yleismittarilla tutkimaan.
Ei ollut oikosulkua, eikä katkoksia.
Sulaketta ei ole. Lupinen akussa on varmaan joku suojapiiri ?
Jännite 15v ilman kuormaa. Valot päällä jännite putosi 2 v.
Irrotin kaikki johdot kytkimistä ja kytkin etuvalon suoraan akkuun hyvin toimi.
Sitten laitoin vain etuvalon valokytkimeen ja hyvin toimi.
Sen jälkeen kytkin kaikki johdot takaisin ja kaikki toimi.
Mystisiä nämä sähköviat.
Penkki ei pysynyt oikeanpuoleisessa alakiinnikkeessään 2 km pitempään.
Onnettomuuden jälkeen tuli syksyllä ajettua 750km M9:llä
Käytännöllisyyttä pitää saada M9 lisää.
Ketjulinja ja takajousitus pitää ainakin kattaa.
Tavarat liukuu helposti väärään paikkaan.
Aukkopeitettä ei tullut pyörän mukana.
Quattrovelon aukkopeitettä pitää muokata vähän, jotta sopii tähän.
Onhan siinä hiilikuitu kate, mutta sitä ei voi kuljettaa mukana, jollei käytä sitä kokoajan.
Takajousitusta voi laskea vähän, niin jalkakyhmyt alla edessä saa vähän maavaraa lisää.
Takana on nyt myös isompi 42 mm leveä rengas.
Ketjulle on vain yksi oikea pituus. Jos liian löysä, niin takavaihtaja ottaa jousituksen kierretankoon kiinni.