Re: Jopo
Kuvassa ohjaustanko näyttää äkkiseltään olevan huiman korkealla (satulaan nähden), mutta kuskin kanssa varmasti sopusuhtaisemman näköinen.
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Kuvassa ohjaustanko näyttää äkkiseltään olevan huiman korkealla (satulaan nähden), mutta kuskin kanssa varmasti sopusuhtaisemman näköinen.
Vaimon taittosähkärissä on penkki yhtä korkealla ja tanko 10cm alempana.
Tästä on koitettu kopioida ajoasento.
Kuski mittatikkuna pyörän päällä auttaa arvioinnissa. Tuossa kuvassa yllä kädet osuu luonnikkaasti ohjaustangolle.
Koeajossa tangon korkeus tuntui sopivalta.
Tässä kuva kuskin kanssa.
Maalasin teipillä stemmin jatkon kiiltävän mustaksi. Vävypoika saa tutulta autonteipparilta välillä hukkapaloja.
Vähän himottas laittaa tähän Tsdz2 jalkajarruversio….
Pitäiskö marraskuun terapiaprojektiksi tilata tuohon se Tongsheng?
Jalkajarrumallia on vain Tsdz2 36v 250/350w moottoria. Harmittavasti Tsdz8 48v 750w on vain muutaman kympin kalliimpi
Kuulostaa juuri sopivalta terapiaprojektilta .
Meinaatko ettei oo huoletonta asennusta ja ajoa loputtomiin?
Vilijami kirjoitti:Meinaatko ettei oo huoletonta asennusta ja ajoa loputtomiin?
Ei vaan juurikin sopivan huoleton ja huoltovapaa homma . Ihan positiivisen kautta siis lähestyin asiaa.
Tulkitsin irvistävän hymiön väärin
Nyt loppui jahkailu ja pswpowerin tilaus on tehty. Otin näytölle jatkokaapelin, koska kyseisessä Jopossa on aika korkea stemmi.
Vilijami kirjoitti:Tulkitsin irvistävän hymiön väärin
Se on jännä, miten kännykällä tapatalkin kautta laitettu hymiö voikin näyttää vähän erilaiselta tietokoneen ruudulla .
Peukkua täältä sähköistysprojektiin. Tarvisi itsekin laittaa tuommoinen moottori tilaukseen, että pääsee jälleen jatkamaan 3Fatin rakentelua.
Aikomus pysyä 36 voltin systeemissä, kun siihen löytyy jo akkukin. Lisäteho ei sinänsä olisi pahitteeksi, etenkään läskirenkaiden kanssa ja talvikelissä.