Mötäh, eikös polttisvehkeiden pitänyt olla varmoja ja lämpimiä talvella, eikä akkua tarvitse lämmittää. Akkujen lämmittämisen piti olla vain sähköhärpäkkeiden ongelma.
Yhdessä autossamme, Jumper bussi, oli aikanaan toimiva webasto. Se toimi hienosti aina kun oli leuto talvikeli. Sitten kun pakkasta oli niin paljon, ettei ilman lämmitystä ollut terveellistä enää autoa käynnistää, silloin akku oli weban mielestä liian tyhjä käynnistämään lämmitintä.
Minusta näissä webastoissa pitäisi olla oma virtalähde, jonka töpselin voisi laittaa seinään, joka lataisi ja lämmittäisi weban akun. Tämä siksi, ettei niissä tarvitsisi olla sitä typerää alijänniterajaa, joka nuo kylmäkäynnistymisongelmat aiheuttaa. Kaksi akkua samaan tapaan kuin veneessä. Veneessä on käynnistysakku ja hupiakku. Webastoautossa käynnistysakku ja weba-akku.
Nykyisessä Mondeossani on kai joku diesellämmitin vakioasenteisena. En ole vaan sitä sieltä vielä löytänyt. Mielenkiinnolla seuraan mitä Jarcon webaremontti etenee.