Otin testiin BikeShopista Konan Fatbiken http://www.bikeshop.fi/Kona_Wo/ekauppa/pKOWO/. Eilen tein tilauksen ja tänään pyörä saapui matkahuoltoon. Aikas nopeaa toimintaa sanoisin. Pyörää saan käyttää rajattomasti loppuviikon ja laitan sitten maanantaina matkahuollon kautta takaisin.
Kävin iltasella polkemassa pari tuntia hiekkateitä/polkuja. Metsään en uskaltanut kun parempi valo jäi viime viikonloppuna mökille ja ei tuolla pikkuvalolla oikein näe tarpeeksi hyvin, että ajaminen olisi turvallista. En muistanutkaan kuinka kokonaisvaltaista tuo pystypyöräily on. Koko kroppa väsynyt pari tuntisen lenkin jälkeen. Perse kesti hyvin, mutta ranteet kipeytyi. Voipi olla, että johtui tuosta vähän erikoisen mallisesta ohjaustangosta. Vähän tuo pyörän koko mietityttää. Testipyörä on L-kokoinen(19") ja tuntui kyllä tuolla ohjaustangolla ihan sopivan lyhkäseltä, mutta jos tangon vaihtaisi niin meneekö liian pitkäksi? Mä luulen, että mä haluan mielummin vähän pienen kuin ison. Itsellä mittaa n.180cm ja jalan sisämitta n.77cm. Minkäs kokoisia pystypyöriä muilla on? Laittelen kuvia pyörästä viikonlopun aikana... On vähän erillainen kuin Bikeshopin kuvissa