Jep, mulle tuli sama viesti ja maksu oli mennyt kahteen kertaan. Onhan se vähän ihme kun kuitenkin tilausvahvistus tulee englanniksi, niin miksi toiset viestit ovatkin saksaa. Jos siihen vielä vastaa englanniksi niin silti tulee vaan saksaksi viesti takaisin, hiukan outoa?
Google kääntäjällä tuo edellinen englanniksi:
"We are happy to share with you that we will take care of as quickly as possible to your request.
Please note that this may take several days to complete due to the high order intake and an internal software conversion at the time.
We as soon as possible again to offer our usual fast service, we appreciate your patience and would like to thank you for your understanding now."
Eli yrittävät hoitaa homman (palautuksen) niin nopeasti kuin voivat. Voi viedä useita päiviä suuresta tilausmäärästä johtuen ja jonkun sisäisen ohjelmistonmuutoksen vuoksi.
Onneks en ite tehnyt mitään monen sadan euron tilausta, olis saattanu harmittaa että firman tilillä makaa esim. 300e ylimääräistä kun sen rahan saattaisi tarvita ihan elämiseen.